Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce "Moje konto".
O każdym etapie informujemy również drogą mailową
Można skontaktować się z nami podając numer swojego zamówienia: cartexim@cartexim.pl, +48 32 2558151 / +48 660 742 060
2. Gdzie znajdę fakturę ?
Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.
3. Czy wybrany przeze mnie produkt jest dostępny ?
Dostępność towaru widoczna jest na karcie produktu widocznego w naszym sklepie internetowym.
4. Jak moge zgłosić awarię zakupionego towaru ?
Bardzo prosimy o przesłanie maila na adres cartexim@cartexim.pl opisujący problem.
5. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru ?
Wszystkie informację dotyczące zwrotu produktu dostępnę są pod tym linkiem.
6. Czy wysyłacie produkty za granicę ?
Wysyłki prowadzimy tylko na terenie Polski.
7. Czy istnieje możliwość zamontowania u Was zakupionego sprzetu ?
Tak, mamy dział montażu, montujemy zakupiony u nas towar, zapraszam do zapoznania się z naszymi usługami i cennikiem montażu . Link do działu montażu: "MONTAŻ"
8. W jakich godzinach można uzyskać informację o moim zamówieniu ?
Nasza firma czynna jest od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00. W tych godzinach jesteśmy do Państwa dyspozycji zarówno przy kontakcie telefonicznym jak i mailowym.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.