Darmowa dostawa od 500 zł brutto

 

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak moge sprawdzić status mojego zamówienia? 

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce "Moje konto".
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • Można skontaktować się z nami podając numer swojego zamówienia: cartexim@cartexim.pl, +48 32 2558151 / +48 660 742 060

2. Gdzie znajdę fakturę ?

  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.

3. Czy wybrany przeze mnie produkt jest dostępny ?

  • Dostępność towaru widoczna jest na karcie produktu widocznego w naszym sklepie internetowym. 

4. Jak moge zgłosić awarię zakupionego towaru ?

5. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru ?

  • Wszystkie informację dotyczące zwrotu produktu dostępnę są pod tym linkiem.

6. Czy wysyłacie produkty za granicę ?

  • Wysyłki prowadzimy tylko na terenie Polski. 

7. Czy istnieje możliwość zamontowania u Was zakupionego sprzetu ?

  • Tak, mamy dział montażu, montujemy zakupiony u nas towar, zapraszam do zapoznania się z naszymi usługami i cennikiem montażu . 
    Link do działu montażu: "MONTAŻ"

8. W jakich godzinach można uzyskać informację o moim zamówieniu ?

  • Nasza firma czynna jest od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00.
    W tych godzinach jesteśmy do Państwa dyspozycji zarówno przy kontakcie telefonicznym jak i mailowym. 
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium